Què cal tenir present? Preguntes més freqüents

Li recordem que el canvi de data d'una visita comporta l'assignació d'una nova data sotmesa al calendari de programació de l'especialitat que compromet. Si tot i així sol·licita aquest canvi, preguem que ens ho comuniqui al telèfon d'atenció de Consultes externes: 972 182 626 o

a través d’aquest formulari.

Què haig de fer si vull que em visiti un especialista?

En cas que un pacient vulgui sol·licitar una primera visita a l’hospital ho ha de fer a través del seu metge de capçalera o pediatre, els quals, si la consideren necessària, tramitaran l'ordre per tal que se'l citi.

Com sabré quan tinc visita, amb qui i on?

Les citacions s’envien per carta al domicili que consta a la història clínica del pacient. El pacient rebrà un full de citació on se li indica el dia i hora de visita, l’especialista que l’atendrà i l’edifici i la ubicació exacte de la consulta, a més de les indicacions que siguin necessàries pel tipus de visita. És important tenir present aquesta informació per evitar confusions. Si hi ha qualsevol canvi de programació, se’ls enviarà un nou full de citació. Els pacients que hagin facilitat el seu número de mòbil com a telèfon de contacte, rebran un recordatori de la citació per sms tres dies abans. 

Què cal portar per a la visita?

Sempre que vinguin a les consultes externes, cal que portin la seva Targeta Sanitària Individual.

Què cal fer per avisar de la nostra arribada a la consulta?

Quan arribin, cal que confirmin la seva arribada a la pantalles d'admissió que trobaran al punt d’informació del taulell.

Per avisar de canvi de dades personals empleni el formulari següent:

En el cas de canvi de domicili o telèfon és millor que ens ho facin saber per tal de tenir les seves dades actualitzades. Ho pot fer a través d'aquest formulari

Hospital